پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی سفر بی‌سروصدای مربی مشهور به ایران بلوف ازبک‌ها، فیفا پرسپولیس را محروم و جریمه نمی‌کند قایدی _ استقلال در هاله‌ای از ابهام! مهاجم تیم ملی ایران در راه لیگ روسیه دلخوری باشگاه پرسپولیس از عبدالکریم حسن از ناکامی هوادار متمول پرسپولیس تا منتفی شدن جذب لیموچی گاریدو منتفی شد| پرسپولیس به دنبال سرمربی جدید! پرسپولیس علیپور را نمی‌خواهد تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد
سرخط خبرها

۲ گزینه برای سرپرستی تیم استقلال| پاشازاده محتمل‌تر از همه

  • کد خبر: ۲۳۵۵۷۱
  • ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
۲ گزینه برای سرپرستی تیم استقلال| پاشازاده محتمل‌تر از همه
دو گزینه برای سرپرستی تیم استقلال مطرح شده است. فراز فاطمی و مهدی پاشازاده از سوی مسئولان باشگاه استقلال برای قرار گرفتن در این سمت مطرح شده‌اند که پاشازاده شانس بیشتری دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال به دنبال انتخاب سرپرست تیم است. فصل پیش ۳ گزینه در این پست قرار گرفت و مشکلات زیادی در انتخاب این سمت وجود داشت، اما درفصل جاری قرار است اتفاقات دیگری رخ دهد.

برای استقلال ۲ گزینه مطرح شده است. اولی فراز فاطمی که قبلا به عنوان بازیکن در تیم استقلال به میدان رفت و هواداران این باشگاه خاطرات شیرینی از او دارند و گزینه دیگر مهدی پاشازاده است که به واسطه تجربیات و سوابق خود قطعا از شانس بیشتری نسبت به فاطمی برای نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست برخوردار خواهد بود. با توجه به اخبار رسیده از باشگاه استقلال شانس پاشازاده به دلیل اینکه با چند زبان خارجی نیز آشنایی دارد بسیار بالا است و باید دید در روز‌های آتی چه تصمیماتی در خصوص انتخاب سرپرست جدید استقلال اتخاذ خواهد شد.


آنچه اهمیت دارد فارغ از نام‌ها در برهه کنونی لازم است که استقلال فردی را دراین سمت قرار دهد که هیچ چالشی با کادر مدیریتی و سرمربی تیم نداشته باشد و بتواند همچون یک اهرم تعیین کننده در راستای پیشبرد اهداف تیمی به باشگاه و کادر فنی کمک کند.

فصل پیش استقلال هرگز دراین پست ثبات و آرامش نداشت و بحران بسیاری از سوی این سمت برای استقلال به وجود آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->